#622 – Template come la Demo Domus Organizer

Posted in ‘Domus Organizer’
This is a public ticket. Everybody will be able to see its contents. Do not include usernames, passwords or any other sensitive information.
Wednesday, 16 March 2016 13:37 CET
Salve c'è la possibilità di inserire il template come la demo domus organizer? è fatto molto bene, semplice ed intuitivo.

Saluti 
Custom Fields
Joomla! Version 3.4
Extension version (x.y.z) 3
pmgroupfoggia
Wednesday, 16 March 2016 14:42 CET
Buongiorno,

il template utilizzato è un template commerciale sviluppato da Rockettheme, rt_metropolis.
signature.png
tampe125
Wednesday, 16 March 2016 14:44 CET
e questo tema riesce a modificare anche la grafica degli immobili?
pmgroupfoggia
Wednesday, 16 March 2016 14:47 CET
no, fornisce solo il "contorno".
Gli immobili sono modificati grazie al template (per Domus Organizer) Sunday, disponibile a questo indirizzo.
Basta installarlo, abilitare i layout nel backend di Domus e la parte pubblica si aggiornerà automaticamente.
Maggiori informazioni sui template di Domus Organizer le può trovare a questo indirizzo.
signature.png
tampe125
Wednesday, 16 March 2016 15:29 CET
Grazie per il template, un'ultima cosa. Io ho tradotto tutti i campi da inglese in italiano. Ora ho inserito il template sunday e mi appaiono i campi in inglese. Dove posso tradurli? non li trovo nel componente.

pmgroupfoggia
Friday, 18 March 2016 19:37 CET
Può trovare il template nel backend, per maggiori informazioni può consultare il manuale
signature.png
tampe125
Monday, 18 April 2016 00:45 CEST
This ticket has been automatically closed. All tickets which have been inactive for a long time are automatically closed. If you believe that this ticket was closed in error, please contact us.
system
This ticket is closed, therefore read-only. You can no longer reply to it. If you need to provide more information, please open a new ticket and mention this ticket's number.

SUPPORT IS PROVIDED IN ENGLISH OR ITALIAN ONLY.
Please make sure that your question is not answered in the documentation before submitting a ticket.
It will save you time!

SUPPORT IS PROVIDED TO SUBSCRIBERS ONLY.
You can review all public tickets, but if you want to open a new ticket you must have a valid subscription.
You can purchase it here