#407 – new template

Posted in ‘TrackTime’
This is a public ticket. Everybody will be able to see its contents. Do not include usernames, passwords or any other sensitive information.
Wednesday, 12 November 2014 16:01 CET
 Ciao Davide...
ora quando cerco di creare un template nuovo per l'invoice mi dà pagina vuota... mi dà una pagina solo con il toolbar di joomla in alto e niente altro.... e si inchioda....
grazie in anticipo e scusa il disturbo
Marco
Custom Fields
Joomla! Version 2.5
Extension version (x.y.z) 3.1.1 pro
moz2art
Wednesday, 12 November 2014 16:05 CET
per comunque crearne uno nuovo bisogna entrarne in uno già esistente e chiedere di resettarne uno a livello di fabbrica....
invece il bottone crea nuovo ti fa andare a administrator/index.php#
spero di esserti utile nel risolvere il problema

ciao
Marco
moz2art
Wednesday, 12 November 2014 17:13 CET
Salve,

grazie mille della segnalazione!
Era presente un errore nella libreria FOF utilizzata da TrackTime. Ho segnalato il problema e nella nuova versione per sviluppatore dovrebbe essere presente il fix.
Può scaricare l'ultima versione per sviluppatori e riprovare?
signature.png
tampe125
Wednesday, 12 November 2014 17:38 CET
mi dispiace... ma nulla... sempre come prima......
moz2art
Thursday, 13 November 2014 09:08 CET
mi sono accorto che il pacchetto non conteneva a libreria aggiornata (ARGH!)
Potrebbe scaricare (per l'ennesima volta) l'ultima versione per sviluppatori?
signature.png
tampe125
Sunday, 14 December 2014 00:45 CET
This ticket has been automatically closed. All tickets which have been inactive for a long time are automatically closed. If you believe that this ticket was closed in error, please contact us.
system
This ticket is closed, therefore read-only. You can no longer reply to it. If you need to provide more information, please open a new ticket and mention this ticket's number.

SUPPORT IS PROVIDED IN ENGLISH OR ITALIAN ONLY.
Please make sure that your question is not answered in the documentation before submitting a ticket.
It will save you time!

SUPPORT IS PROVIDED TO SUBSCRIBERS ONLY.
You can review all public tickets, but if you want to open a new ticket you must have a valid subscription.
You can purchase it here